fredag den 24. maj 2013

Belønning til mig selv.

Nu er jeg stoppet med at bide negle, og bruge falske negle og har besluttet mig for at belønne mig selv.
Jeg bruger jo den Herôme neglelak som simpelthen har gjort mine negle så stærke!
Jeg har derfor besluttet at investerer i en masse nye neglelakker og sådan når jeg er færdig med at bruge den. Der skal nok komme opdateringer, med billeder.

Det næste jeg skal have fat i er en base coat og top coat også fra Herôme.
Og så skal jeg købe neglelak, den jeg glæder mig mest til at købe er denne;

Jeg fandt denne flotte neglelak i Matas, for nogle måneder siden efterhånden, og har bare forelsket mig i den! Jeg skal lige ind og kigge på den hver gang jeg går forbi. Jeg tror snart at det er på tide jeg investere i den! 


Derudover har jeg bestilt lidt pynt hjem fra eBay, så jeg kan lave flotte negle, med sten på. 





Så nu går jeg bare og venter på at de lander i min postkasse, sammen med alle de andre ting jeg venter spændt på. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...