torsdag den 24. oktober 2013

Et godt råd // blå øjne.

Jeg tænkte at jeg lige ville lave nogen hurtige tips til jer med blå øjne. Senere i dag kommer der et indlæg for grønne øjne, brune øjne og også nogen generelle tips.
Al den her information er formuleret af mig selv, og jeg har lært det af alt for mange "Vi Unge" blade, artikler på nettet i forbindelse med fester. Derudover synes jeg at det er vigtigt at dyrke sig selv.

Her kommer lidt til de blå øjede.

De bedste farver: De bedste farver til blå øjne er brun, guld, kobber eller nude farver med strejf af brun eller ferskenfarve. Da blå er en kølig farve, vil de varme farver give en god kontrast. Derudover får det øjnene til at fremstå på en meget flot måde.

Undgå: Undgå altid at bruge en blå øjenskygge! Selvfølgelig også den blå mascara, hvilket jeg faktisk vil råde alle til! Den er jo rædsom!

Eyeliner: Brun eyeliner er klart det der fungere bedst til blå øjne. Sort eyeliner vil tage fokus og virke for tung. Et alternativ er en mørk øjenskygge at tegne en streg langs kanten af øjenlåget i stedet for flydende og pencil eyeliner. På den måde får man et mere "udtværet" look og mindre skrapt. Det er klart det mest naturlig, til eks. hverdag.

Mascara: Igen brun eller brun/sort mascara er det bedste. Det åbner øjnene mere. Sort kommer meget nemt til at fjerne opmærksomhed ved din øjenfarve som jo er det smukkeste ved hele øjet. Det kan sagtens lade sig gøre at bruge sort mascara, hvis man bruge meget lidt.

"Hourglass Beige" // LINK


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...