onsdag den 2. oktober 2013

Pleje af øjenvipper // Vaseline

Jeg har henover sommeren haft eksem, blandt andet i ansigtet, omkring øjnene, det gjorde rigtig ondt at have makeup på, og efter at lægen har givet mig alle mulige hormon cremer, er det gået lidt ud over mine øjenvipper.
Altså ikke så alvorligt, men jeg har mistet lidt øjenvipper inde ved øjenkrogen, og der er nogen der stikker i hver deres retning, og de er ikke så lange, som de kan være.
Derfor har jeg det her trick som jeg brugernogen gange, og som jeg tænkte at jeg lige ville give videre, hvis der var andre der havde lyst til at pleje deres øjenvipper, til billige penge.


Man kan købe vaseline til omkring 20 kr. i matas - og så hver aften tager du lidt vaseline, mellem tommel- og pegefinger og smører dine øjenvipper ind.
Når du så står op fjerner du det med lidt vand, og ligger bare din daglige makeup.
Lidt efter lidt, bliver dine øjenvipper sundere og stærkere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...